Martin Schulz (45 de ani), în prezent Head of Product & Marketing în cadrul Mercedes-Benz Korea, va prelua funcţia de CEO al Mercedes-Benz România de la predecesorul său, Philipp Hagenburger, începând cu 1 iunie 2019.
De la 1 mai 2019, Philipp Hagenburger (54 de ani) face parte din echipa Daimler South East Asia Pte. Ltd, în calitate de CEO, după ce a administrat cu succes activităţile diviziei de Passenger Cars şi a condus Mercedes-Benz România timp de trei ani.
Martin Schulz s-a alăturat echipei Mercedes-Benz în urmă cu 20 de ani, iar parcursul său profesional a inclus atribuţii în mai multe ţări. În ultimii ani, a fost responsabil de activităţile de Sales & Marketing din Vietnam şi Thailanda şi, din 2016, a ocupat funcţia de Head of Product & Marketing, Mercedes-Benz Korea.
„Sunt foarte încântat să mă alătur echipei Mercedes-Benz România şi, împreună, să continuăm consolidarea poziţiei Mercedes-Benz pe piaţă şi să ducem mai departe munca excepţională cu care i-am obişnuit pe clienţii şi partenerii noştri. Portofoliul de produse şi servicii inovatoare ne oferă cele mai bune premise în stabilirea unei fundaţii puternice pentru mobilitatea viitorului, precum şi în menţinerea celor mai înalte standarde de calitate pentru clienţii români”, a spus Martin Schulz.